Söndag

Min dag har bestått av att ligga i soffan och tycka synd om mig själv :p
Har ondare än ondast i halsen så imorgon blir det ingen skola, ska fara till vårdcentralen.
Och förhoppningsvis får jag pencilin, det tråkiga är väl bara att mina planer för helgen förstörs.
Men såna smällar får man ta. Jag hoppas ni håller tummarna för att jag ska få ta bort dom här
jävla halsmandlarna också :) Kanske blir en operation i helgen istället, jippie! Fan vad roligt, nat!

Nåja, ligger i soffan och kollar på sanningens ögonblick, det är reklam just nu :)
Men tänkte dra mig tillbaka till soffan. Förlåt för detta tråkiga inlägg men har ingen
positiv energi just nu, av många olika skäl :) Men hoppas eran helg varit bra, min fredag
var jättebra, men min lördag var fan den värsta på länge. Gjorde ingenting! Dog nästan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0