Tidsfördriv

Ta fram kontakterna på din mobil och bläddra igenom,
stanna sedan slumpvis och fyll i det namn som kommit fram


Visste du att Daniel persson är kär i mig, fast jag är kär i Christian.
Och en dag när Emeli och jag var på promenad så försökte Frank våldta oss båda!
Då ringde jag Isabell pucher och hon kom direkt. Igår när jag duschade så ringde Johannes
Westring på min dörr och ville att hon och jag skulle leka med dockor, men jag kunde inte för
jag skulle ha sex med Linnea om två minuter. Förra veckan när jag dammsög mitt rum
så låg Mathias Fagervall under min säng och strulade med Papi.
Nu orkar jag inte berätta mer för jag och Tulle ska leka indianer.

Där fick ni veta nå nytt gott folk! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0