Tråkiga människor!

Nä nu är jag sur.. Pappa sa att vi skulle ta en promenad efter maten, men den slöfocken
ligger hellre i soffan och kollar på tv. Okej, jag kan faktiskt förstå han så mycket som han
jobbar och står i. Men då finns det ju ingen annan heller som orkar gå på en promenad,
det verkar bara vara jag som är på hugget idag i denna kyla. Men kläder efter väder, hallå!
Har ingen lärt sig det? jag lärde mig det när jag var liten, men har nog aldrig riktigt följt den
regeln.. Haha ;p Aja, alla är så slöa och tråkiga. Så jag tänkte ta och rulla till soffan för jag
blev plötsligt väldigt trött känner jag nu.. Och jag hade faktiskt tagit en promenad själv om
jag hade haft musik att lyssna till, men har varken ett headset(mysan äter upp alla!!),
sen har jag ingen ipod heller. Och ni förstår väl att det inte går utan en vän eller musik!

aja, nu ska jag gå och reta min pappa tills han blir less,
sen ska jag ta en dusch eller ett bad kanske.
Sen blir det att fara till sötisen & sova ;*


Kommentarer
Postat av: Anonym

kom till stan så går vi på en långprommis med vovvarna ;D

2008-11-20 @ 18:47:06
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/
Postat av: gabi

du är så söt kära du!!!!!

2008-11-20 @ 22:53:44
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0