You turn my world to a such a better place

Godmorgon (för mig)
Har sovit några timmar, blev alldeles illamående där ett tag, kan nog bero på att pencilinet
jag går på är väldigt starkt och tusan vad trött jag blev, somnade i soffan direkt efter maten,
sen vaknar jag upp och då går jag och lägger mig i sängen, mycket skönare! Vaknade för
en kvart sen av att erik ringde :) Det var bäst att han väckte mig så jag kan somna inatt också.
Fast funderar samtidigt på om man kanske ska gå och lägga sig för natten, men det känns
som att det kommer ett stort hinder däremellan, till exempel att jag måste duscha och att
desperate housewives börjar, kan inte missa det. Så får bli sängen efter det :)

Så nu tänkte jag gå i duschen, gäääääsp!
Hörs senare eller imorn :) Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0