11 september



Idag är det sju år sedan denna katastrof inträffade. Sju hela år sen och man kommer
ihåg det som om det vore igår. Jag kommer ihåg dagen den 11 september 2001, jag
kom hem från skolan och gick in till tvrummet där mamma satt och kollade på nyheterna.
Allt handlade om detta då. Och det var verkligen hemskt, både mamma och jag satt och grät.
Man kände verkligen medlidande för alla dom som drabbats och alla deras nära och kära.
och det känner man än idag. Vad tänker inte deras föräldrar,syskon,barn osv på just idag?
Om jag kunde så skulle jag ändra dagen den 11 september 2001. Vilket jag absolut inte kan!
Men vem hade inte gjort det om man hade haft en sån superkraft? :) Det finns mycket man
skulle vilja ändra på då. Den här videon är 7 minuter, ganska lång men den bör ses!
Är en känslig person så den här videon gör mig deprimerad. Usch det är så hemskt ;/



Kommentarer
Postat av: Bella

Så hemskt när det hände :s Hörru snyggnos, nu får du allt ta och skriva om din man ;) Jag vill höra ALLT!

2008-09-11 @ 17:46:23
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0