Always you

Börjar tycka om den här fredagen nu när jag bytt bort teckenspråk, då får jag en lång
sovmorgon :) Börjar 12.05. Annars har det varit 08.15, så det är skönt :) Nu är bara
frågan vad jag ska välja istället för teckenspråk. Har inte lång tid att tänka, ska helst
vara klart idag. Funderar på psykologi :) Då är frågan om jag ska ha de i 2an eller 3an.

Ska kolla när det går en buss och sen fara in till stan, har endast svenska så slutar
halv två, då blir det raka vägen till suntan för att bättra på brännan :) Skönt som fan!

Får se vad det blir ikväll, står mellan lite olika val och har inte bestämt mig än..
Ha en bra helg :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag saknar dig! <3

2008-09-12 @ 20:23:05
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0