August rush

Godkväll mina vänner.

Har precis sett en film med pappa och kan då tala om att det kom tårar.
En film som är så full av känslor.. August Rush hette den, se den så får ni gråta lite ;)



Nåja. Skoldagen har gått segt idag också såklart, fan vill inte tycka att skolan är såhär trist!
Haha. Men det är ju inte så lätt att tycka annat och speciellt när man inte har motivationen kvar.
Efter skolan gick jag lite på stan med drugge, men de blev inte en lång stund, tog sedan
bussen hem, där maten var klar när jag kom. Satt riktigt fint! Såna här långa skoldagar med
äcklig mat till lunch är ingen höjdare.


Och nu ska jag få sakna min sötnos i två veckor :( Om jag inte far och hälsar på i helgen!
Mest troligt så blir det så, skulle vara riktigt mysigt! Puss på honom ;*
I'm so happy I'm so glad that I've got you!

Kommentarer
Postat av: L

ÖÖÖGAT!! WHERE ARE YOOOOU? ;)

2008-09-09 @ 21:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0