Caliente

Blir så less, förstår inte hur någon kan förstöra ens kväll endast för att vara jävlig.
blö på er jävla avundsjuka idioter! Skaffa er ett liv istället för att ställa tilll andras, tack :)

Ikväll blir de mys med fernanda i alla fall, kanske elin och kanske någon mer?
Det får vi la se. Jag och fenny ska i alla fall ta en promenix senare :) Fyfan, det
behövs. Måste börja promenera nu eftersom jag inte får träna än, har verkligen
lagt på mig under sommaren. Fan vad man får ångest! :p Men det ska snart
förbättras, om en vecka ungefär, då sätter träningen igång. och då kan jag
lova er att det är dans två gånger i veckan, bodyjam i mitt hjärta!

Nä nu orkar jag inte med datorn nå mer.

puss eller nå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0