Dont tell me you're sorry cause you're not

Godmorgon :)
Skönt med en lång sovmorgon och en morgondusch :) börjar inte förrän om 45 minuter,
så jag kan ta det lugnt, det är inte ofta man har såna morgnar. Är mer van vid stress för
att hinna med bussen, men nu är min mamma snäll och kör mig till skolan :) Har endast
en lektion och det är svenska, där vi mest läser i våran bok :p Linda min lärare har fixat
en bok till mig som ska vara väldigt rolig, samma författare som skrev "Linas kvällsbok"
Om jag minns rätt så hette den så? :p Är inte mycket för att läsa böcker men "Linas kvällsbok"
är ju grymt rolig  så kommer nog inte bli besviken på den här heller, får jag hoppas :)

Efter skolan ska jag på stan med min syster och fernanda, kanske blir att man köper sig
nå fint. Det är dags att rensa garderoben så då behöver jag lite nytt :) Och senare ikväll så
blir det bara mys hos olivia med tjejerna :) Vilka vi blir vet jag inte än, men några st i alla fall :)

Längesen jag träffade johanna och bella, känner att det börjar bli dags för mig att ta en
tripp till älvsbyn, fast i helgen blir det inte. Men kanske nästa? Saknar mina snyggingar!

Kommentarer
Postat av: Bella

Komsi komsi :-*

2008-09-19 @ 13:32:11
URL: http://bellybus.blogg.se/
Postat av: L

Koom å sup ikväll fan =)

2008-09-19 @ 17:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0