Hold on, be strong

Godmorgon.
Har precis fått i mig lite frukost, jessica är också här, hon kom tidigt på morgonen :)
Var tänkt att vi skulle fara och sola, men de hinner vi inte med. Olivia kommer till mig
om ett tag, det blir att fixa sig tidigt för när hår ska lockas tar det tid ;p Sen har jag inte
den blekaste vad jag ska ha på mig ikväll. Men får dra på mig någonting bara ;D

Så ikväll blir det fest, fira ahlkvist som fyllde 20 år i torsdags, med bowling och sen relaxa
och sen blir det antingen en fest eller så ska vi ut, kanske blir bodensia :) Jag ska ha så
jävla kul ikväll :D Är laddad som fan. Synd bara att man är kass i bowling ;> haha.


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0