I adore you

Har näthandel just nu, jobbar på som bara den och tiden går väldigt sakta. Men det är ju
tur att det finns internet så man kan kika runt på alla möjliga sidor under tiden, och t ex
skriva ett inlägg här på bloggen. Så tack internet för att du finns! Håller i allafall på med
min affärsidé, profil osv om nätbutiken som jag ska "starta". Jävligt långtråkigt.

Igår tog jag och jessica oss en långprommis, blev en timme :) Skönt med en dusch
efter och sen blev det sängen. Var så slut så råkade sova lite för länge i morse, missade
därmed bussen men det spelade ingen roll för när man kommer till skolan har man INGEN
lektion. Suck! men jag somnade hursomhelst i soffan här på skolan så fick vila mig lite. Men
trött är jag ändå, ska bli skönt att komma hem, om en halvtimme.. Då blir det att äta och sen
blir det träning ikväll, spinning och core! Och min kondis som är på topp :o Haha, kommer ju
dö. Jag och olivia med våra cigglungor. Nja, hur ska detta sluta? Dags att fimpa ciggen kanske?

Nu ska jag jobba vidare, även fast jag sitter fast och fattar nada. Men får ropa på rolle!
Ha de bra ikväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0