I'm falling in love with you

Denna söndag har jag mest spenderat i soffan, med fenny :) Självklart har the voice
stått på, vi har som hoppat från the voice och 5an :) På 5an var det "vem slår filip & fredrik",
faktiskt underhållande! Haha dom är härliga dom där killarna, och personen som tävlar
mot dom har chans att vinna pengar. Men då måste man vinna över filip och fredrik, och
det kan ju bli svårt, eller? ;b Nåja, tillslut tog vi oss upp från soffan, fenny for hem och käka.
Okej, jag låg kvar ett tag till tills vi började med tacos, jag mammsen och syrran.
Åh det var så gott och som vanligt är man proppmätt när man har käkat det, för
man får för sig att man kan äta hur mycket som helst av det för att de är såå gott!

Och igår var de då rätt lugnt, hade lite partajj med mamma och anna!
Sen for elin hem efter tolv och fenny sov över :) Höll på att somna ett
antal gånger i soffan men tillslut orkade jag ta mig till sängen, min stora underbara säng :)

Nu ska jag snart ta en dusch och sen sova, skola imorgon! Help me.

I'm falling in love with you ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0