I'm lost without you

Sitter hemma hos isabell, tog mig en promenad från stan till henne. Vi har precis sett
på one tree hill och ätit lite. Är sjukt trött så ska börja knalla hemåt på ett tag och sova lite.
Har varit dålig uppdatering nu i helgen så tänkte att jag tar och skriver om helgen nu :)

Fredagen var vi hos erik några stycken, sen var vi påväg på en annan fest men det blev
att vi stannade kvar där och vissa for på cleo. Var även och träffa helle, micke och johan
en sväng :) Ja, kortfattat var fredagen helt okej. Ganska lugn kväll fast med fest :)

Och igår (lördag) så var jag, ahlkvist och erik på bio, vi såg patrik 1,5. Den var inte så bra
som jag trodde att den skulle vara, och det var onödigt många "bög"scener eller hur jag
ska säga, ja men ni förstår nog vad jag syftar på :p Men den gick att se i alla fall :) Efter
bion gick vi till gamla olearys där dom slösa bort pengar på Vegas spel, värt det? Nej ;p
Kvällen slutade hos erik, somnade rätt sent. Men min helg har varit bra :)

Och idag ska jag fara till pappa och mysa med honom, det var så länge sen jag träffa
han, saknar min papi! Han far till nyköping imorgon så det blir en pappa&dotter kväll :)
Hade också velat fara till nyköping, komma bort från luleå och träffa min andra familj
som jag har där. Saknar allihopa. Och så har jag inte träffat syrrans pojke än, lille david! :)

Nä nu ska jag avrunda här. Hoppas eran helg var bra :) Puss&kram

tell me who, if not you.. :)


saknar min johanna jättejättejätte mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0