In the end it was you

Snälla, bränn upp skolan någon! Något less man är, klarade inte av att vara hela dagen
idag, så jävla tråkigt. Visst skolan har aldrig varit rolig, men roligare än såhär. Är så less på........
Förstår mig inte på alla har jag märkt. Man kan tycka och tänka så olika har jag märkt när det
gäller vissa saker som enligt mig är självklara. Äh, orkar inte snacka om det. Tog en stanrunda
med frida istället för att gå på två trista handel lektioner. Gick även och solade, uuunderbart!
Men de var riktigt varmt, suntan har bytt rör idag så nog har det tagit sig ;D Me likey!
Palle kom med på stan sen också, vi gick på max och dom käkade och sen bar de
hemåt för mig, så nu är jag här hemma. Ikväll är det idol, kul =) Har längtat! har ni?

Och i helgen blir det troligtvis att fara till skellefteå och vara med erik! :) Mysigast jao!
Min sötnos!



Älskar den här bilden, jag och min älskade systerdotter :)
Saknar alla där nere i nyköping!


Kommentarer
Postat av: Carla.

KOOOM OCH HÄLSA PÅ VETTJA! :) Vi saknar dig här nere ;)

2008-09-10 @ 22:01:36
Postat av: Carla.

KOOOM OCH HÄLSA PÅ VETTJA! :) Vi saknar dig här nere ;)



2008-09-10 @ 22:02:26
URL: http://metrobloggen.se/carlita

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0