Irreplaceable

Gårdagen var bra, bowlingen gick mindre bra dock ;p Haha, men de hade jag förväntat mig.
Sedan blev det lite fest hos erik och sen begav vi oss till bodensia, var där i någon timme.
Träffa mycket folk och det var väldigt trevligt :) Men däremot natten när man skulle hem så
var de enda man tänkte på en varm säng, för de var riktigt jävla kallt. Välkommen vinter!

Ska strax fara med olivia hem till henne, umgås me henne ett tag och sen ska jag till erik,
där blir de väl först städning, det behövs efter gårdagen. Sen blir det väl någon film och
sen sova. Är redan riktigt trött, skulle kunna somna hur lätt som helst känner jag.

Och imorgon, skoooooola. Boring! Är så jävla trött på skolan nu alltså.


Lite bilder från igår, vi tjejer hemma hos mig.

Första bilden: Jessica och elin
Mittersta bilden: Jag och olivia (lite lika var vi faktiskt där :)
Sista bilden: Miss fogelqvirre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0