It's just emotions

Nu vill jag fan inte ha några mer motgångar, men verkar som att halsfluss är påväg
för mig(?). Känner mig mindre glad. För inge jävla pencilin ska stoppa mig från att
festa i helgen. Noway! Äntligen när mitt öga är bra så ska jag bli sjuk ;/ Himla skit.
Tycker att alla är sjuk nu för tiden faktiskt..

Skolan idag var seeeg, håltimme från 13.45-15.40 och sen teckenspråk till 17.00,
så måndagarna är inte mina favoriter om man säger så ;p Första dagen med teckenspråk
idag, och det var en sån situation som man inte ska skratta men inte kan hålla sig för mig
och gab idag. Tänker inte gå in på vad det var, så elak är jag inte ;p Men skratta gjorde vi!

Min måndagskväll är lugn, har inte fått några läxor än. Skönt! Förutom att jag ska kunna mitt
namn på teckenspråk, men de kan jag typ redan så.. Men ska mysa ikväll i alla fall :) Love it!

Börjar känna mig lite hungrig, har inte ätit mycket idag.. men pga min jävla hals som alltid
ska jävlas med mig så kan jag inte äta. Vill inte ens prova, gör ont bara att dricka vatten ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0