Morning sunshines

Morning sunshines :)

Har handel(praktisk markandsföring B) just nu, ska jobba med några uppgifter,
men mina ögon håller på att falla ner känner jag, blev inte lika tidig kväll som jag
hade tänkt mig. For till erik efter elva för att sova där. Då kolla vi på en film och sen
gick vi och la oss :) Så somna väl efter 2 nångång, och upp igen klockan 8.

Efter skolan blir det att plugga järnet, sen ska jag och käka med erik, ahlkvist och olivia :)
Sen blir det väl att se en film skulle jag tro. Och så plugga lite till..
Have a nice monday!



Jag och karolina


Kommentarer
Postat av: Bella

Men jag kommer till helgen igen så du kan vara lugn stumpis :)

2008-09-29 @ 11:07:30
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0