Mysig födelsedag!

Det efterlängtade one tree hill avsnittet har jag precis sett klart, så får vänta tills nästa
tisdag då det andra avsnittet kommer, alldeles för lääänge! Det var så jäkla spännande.
Men så är de alltid med serier, man ska verkligen få längta ihjäl sig ;> Love oth! Big fan of it.

Min dag har varit superbra, kan ju bero på att jag varit med tjejerna, dom som gör att
jag orkar stiga upp på morgnanrna, mina solstrålar som jag älskar så mycket :)
Tack för alla presenter tjejer och för en mysig dag.

Väntar på erik, blir att se film och sen sova :) Myspys!

Min födelsedag kunde inte bli bättre :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Bella

Åhnej! förlåt, jag missade att gratta dig igår :( Jag är så ledsen!! Klart du måste komma och mysa med mig snart, ett paket väntar på dig handsome ;) LOVE <3

2008-09-04 @ 18:21:12
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0