Nasty put some clothes on

Blev inge skola idag, hade ingen motivation alls. Så blev att sova ut och mysa på morgonen :)
Sen har jag städat hela lägenheten med emilia, hon håller på att skura det sista nu. Sen ska
hon bjuda mig på middag, det blir miss mac och kanske någon god hamburgare? nä, ska
försöka vara lite nyttig, får se hur jag känner när jag väl är där ;> Då blir de nog nå flott!
tack syster i allafall :) <3

Senare ska jag in till stan och sola, med erik :) Fyfan vad skönt. Det var verkligen längesen!
Har tappat all min färg, känns inge bra. Haha :p Men ögat har satt många hinder för mig, men
nu är jag äntligen fri från dom :) Imorn är det helg, uuunderbart! Är så trött på skolan, finns
ingenting som lockar mig dit, förut var det roligare, men nu har allt blivit så konstigt, enligt mig.
Men ska i alla fall på skolan imoron, har en hemsk dag men de kan inte hjälpas :)

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0