Never give up

Jag gillar inte tisdagar, lång & seg dag. Trodde jag aldrig skulle få komma hem, men
jag kom hem kring halv 6, trött & hungrig så de blev pannkaka när jag kom hem, mums!
sen har jag fått glosorna av sandra till imorn, tackar sandra för det, eftersom jag är så
glömsk så jag glömmer boken i mitt skåp. Har umgåtts för mycket med fenny helt enkelt ;>

Ska läsa igenom glosorna, sen ska jag pallra min feta röv till isabell för att mysa och se
på one tree hill och idol och så ska vi göra varma mackor, så gosigt :D Längesen jag umgicks
med isabell, vårat stora tjejgäng har gått skilda vägar(?) :( Allt har blivit så knasigt..

Nä nu ska jag plugga lite och sen knalla över till isabell.
Ha en trevlig tisdagkväll! Puss på er





Idag tänker jag på dig. Du är den starkaste person jag känner och jag finns vid din sida,
har alltid gjort och kommer alltid göra. Jag älskar dig min underbara vän och saknar dig,
men snart ska vi mysa du & jag!


Kommentarer
Postat av: Bella

Saknar dig! Jag älskar dig föralltid min vän <3

2008-09-18 @ 22:06:35
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0