Söndag

Nu är helgen över, har spenderat den med tjejerna, i fredags blev det att fara på fest,
fast dock i nyktert tillstånd och fyfan så tråkig fest man hamna på där i slutet. Så jag
tog mig en promenad till stan och mötte syrran, hängde på max med en massa folk
i sisådär två timmar eller nå? Inte så rolig kväll, men den dög. Lördagen spenderade
jag mest i jessicas husvagn tillsammans med olivia, fenny, jessica och karro. Vi såg
på Lilja 4-ever, den filmen är brutal. Så hemskt hur man kan behandlas mot sin vilja.
Nåväl, höll på att somna hos jessica så kände att det var dags att börja knalla hemåt,
la mig och kolla på tv och somnade efter ett tag :) Skönt som fan är det att sova!
och hur ska jag orka mig upp imorgonbitti då? ;/ Efter skolan ska jag iaf till sjukhuset
för att titta till mitt öga, var fem veckor sen jag opererade, tiden går snabbt!

Ska börja klä på mig och sen ska jag ta mig till affären.
Hoppas eran helg varit bra, min hade kunna bli lite bättre men :) whateverrrrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0