This I Promise you

Idag kommer pappsen hem, så ikväll blir det mys med pappa och syrran :)
Blir att kolla idol och snaska lite gotta. Nog för att jag gjorde det igår ;s men
de var söndag och dagen efter, då förtjänar man att få äta lite onyttigt. Och
nu när pappa kommer hem så är de självklart :D haha. Nåväl, igår kollade
jag och erik en film, bakom stängda dörrar som gick på 6an, den låter läskigare
och bättre än vad den var. Jag gick iaf och la mig lite tidigare, vissa har ju skola..

Dagen har rullat på idag, inte så speciellt snabbt men så ser skolveckorna
ut nu förtiden. Förra året bara svischa förbi i full fart. Nu känns allt så segt och trist.

Menmen, ikväll blir det lugnt med mys som sagt :)
Sen ska jag sakna min sötnos!



50 cent!


Kommentarer
Postat av: L

nigger lovver!

2008-09-09 @ 21:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0