Thursday

Har ARL just nu, men är klar med arbetet ska bara planera redovisningen. Men det
orkar jag och elin inte göra nu utan vi kikar runt på datorn istället :) Idrott efter den
här lektionen och jag är inte taggad, är så jäkla trött. Fick mig inte mycket sömn inatt!
Orientering på idrotten, bra att varken jag eller elin är hajj på de där :o

Höll ut hela spinningpasset igår, stolt över mig själv! ;b Blir nog att fara nästa vecka också.
Men endast en gång i veckan, mer pallar jag inte. Men core däremot kan man köra ofta,
det är verkligen inte lika jobbigt, det tränar både mage och rygg :) Vilket jag behöver träna!
Efter träningen följde jag med olivia hem till henne och sen gick jag till erik där ahlkvist
också var, det var trevligt :) Och idag är det  bodyjam som gäller, dansa dansa dansa :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0