you're my shining star

Dagen har rullat på med skola, en sväng på stan där jag hittade en vit längre t-shirt
på gina tricot som det var lov at first sight med ;) sen blev det lite smink och sist men
fan inte minst ett mål på max med tjejorna. Var tänkt att äta på dagobert men alla
andra ville ha maxmat så vad hade man för val? Hade velat gå på en promenix nu,
men fenny är som vanligt väldigt seg på att svara så de blir nog ingenting. Lika bra
är väl det, har ju prov imorn så borde inte ens sitta och häcka här men vart finns orken
till att plugga, det är frågan? För jag har då fan ingen ork. Blö på allt som har med skolan
att göra. Tur att elin finns i min klass i allafall för allt har blivit så annorlunda nu andra året.
Förstår inte riktigt vad som hänt, men någonting i allafall. Det syns på låånga vägar.. :)


Började tänka idag.. Och det är sjukt hur mycket som kan förändras på en så kort tid,
på en månad, på en vecka osv. Men mina två senaste år har inte varit som förr på nått
sätt alls, har inte johanna här längre, umgås knappt med henne. Förut var vi oskiljaktiga,
visst, hon är fortfarande min bästa vän, men då har jag ju också några till bästa vänner.
Men såklart, johanna har varit min bästa vän sen länge tillbaka och hon är väldigt speciell
för mig. Och jag brukar ställa mig frågan "hur kunde allt gå såhär"? Från att hon flyttade,
träffa kille osv. Är glad för hennes skull, verkligen. Är hon lycklig är jag lycklig och så ska
det vara om man är så pass bra vänner som vi. Man ska vara gla för sina vänners skull,
även om man är jätte bra eller mindra bra vänner. Enligt mig i allafall. Är glad för alla mina
vänners skull :) och tack för att ni finns älsklingar! Men det är väl så det funkar, man träffar
nya vänner, men vissa finns alltid kvar. Har många vänner som jag varit riktigt tajta med
som inte längre existerar. Men en sak är säker, hur lite vi än umgås jag och johanna så
kommer vi alltid ha varandra, för vi kan inte leva utan varandra :) Och fan vad jag saknar henne.

Det var mitt inlägg för ikväll, blev lite känslosamt där i slutet :)
Nu blir det duschen för mig, sen sänga mig i soffan med mamma och mysa och sen sova!


Den bästa kärleken väcker själen och får oss vilja ha mer.
Den tänder hjärtats glöd och lugnar sinnet.
Och det är vad du har gett mig <3

Kommentarer
Postat av: paulina

jag tror att någon börjar bli lite kär :D

2008-09-16 @ 18:33:27
URL: http://paulinahilding.blogg.se/
Postat av: Bella

you are ;)

2008-09-16 @ 19:22:59
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0