Bastukväll

Godkväll :)
Kom precis ut ur bastun, jag och syster har gjort ansiktsmask och bara slappat i bastun
och efter det väntade en sval dusch. Sååå skönt! :) Det blir inte mycket mer ikväll, vi ska upp
tidigt imorgonbitti, ska vara laddad till tusen till pimpeltävlingen ;) Haha! Ska bli roligt att
träffa alla imorgon, jag hoppas bara att det är fint väder, i allafall finare än idag! Jag begär
inte sol och klarblå himmel, bara inte snöstorm för det är bara jobbigt :s
Förra året så var det snöstorm och blött, det var inte alls kul..

Btw, filmen "Changeling" ligger fan högst upp på fågels filmlista. Det rörde verkligen hjärtat,
och att den var sann.. Jag säger bara, SE DEN! Och det är ingen idé att försöka hålla tillbaka
tårarna, för jag lovar att dom kommer.. Mer än en gång :p I allafall för mig..
Och Angelina Jolie var verkligen rätt för rollen, hon är grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0