Borta bra men hemma bäst!

Nu är man ren och fräsch efter en bastu :) Tänkte sova nu, upp före fan imorgon dvs 6.15!
Tur nog så är bussresan tre timmar lång så man kan sova dom timmarna, sen blir det
stress för mig, ska hinna till både mamma och pappa innan jobbet, börjar klockan 14 &
är framme i luleå 10.40 sen lär man ju vara sådär seg och trött också.. Blää!

Jag får se vad som händer imorgonkväll, tror jag får lite sällskap i allafall ;)
Ska bli riktigt skönt att komma hem. Borta bra men hemma bäst! Eller hur?

Nu ska jag sova så gott, hoppas ni också gör det :)
Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Sara

Galet fin blogg du har! läser den varje dag och du verkar vara en riktigt shysst tjej och har fina personen omkring dig, var glad för det tjejen :)

Jag undrar oxå hur du fixade bakgrunden till bloggen? Ungefär något sånthär jag skulle vilja ha och jag har försökt länge men det verkar inte funka.. Kram!! :)

2009-04-11 @ 23:21:24
Postat av: Fernanda

Nice! jag far till Gällivare på måndag så du får sällskap av mig imorgon :)

2009-04-12 @ 00:47:32
URL: http://ffernandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0