En lista i väntan på olli!

Sagt nej till ett samlag? - Jodå
Snott någons mobiltelefon? - Nej!
Varit medvetslös? - Nej
Hånglat med nån riktigt ful? - Nä, sånt händer inte mig ;D
Hånglat med fler än 50 personer? - Nej, det tror jag då inte
Gjort nåt riktigt dumt? - Jo, det har nog alla
Gjort nåt du verkligen ångrar? - Ja usch ja!
Blivit full på ett släktkalas? - Nej
Varit full i skolan? - Nej
Blivit portad från en krog? - Inte det heller
Varit otrogen? - Har tyvärr hänt.
Varit full på julafton? - Nej
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? - Jo
Slagit sönder en tv? - Nää!
Önskat att du var det motsatta könet? - Ja det har hänt, men är hellre tjej faktiskt :)
Varit gravid? - Nej
Fått barn? - Eftersom att jag aldrig har varit gravid så vore det omöjligt
Överdoserat? - Nej
Åkt ambulans? - Ja
Gjort nåt riktigt olagligt? - Nää inte något som är riktigt olagligt, eller kanske..
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? - haha nej
Fått din mamma att gråta? - Jo..... :/
Blivit polisanmäld? - Nja, jo.. typ
Slagit ner någon? - Sånt existerar inte i min värld. Jävla tönteri att slåss!!!!
Slagit någon blodig? - Förmodligen inte.
Skämts över dina föräldrar? - ja det har väl hänt nån gång haha
Skämts över din bästa kompis? - Haha säkert
Skämts över dig själv? - Oja
Ätit från en papperskorg? - Euuuh!

Senaste personer som..
Sov i din säng:
har inte sovit hemma på ett tag så någon vän :)
Såg dig gråta: Mami kanske?
Fick dig att gråta: Onödig info :)
Du delade en drink med: Hm.. vet inte :s
Du gick på bio med: Min mamma :)
Du gick på stan med: Jonas :)
Skällde på dig: Vet inte
Skickade ett e-mail till dig: är aldrig inne på hotmail så dunno

Har du någonsin...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det:
Ja
Bråkat med ditt husdjur: Haha ja :p
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Njaa, något liknande i allafall.

Varit i...
Usa:
Nej
Norge: Nej
Finland: Ja
Kina: Nej
Tyskland: Nej

Extra stuff...
Tar du droger:
Never have, never will
Dricker du: Ja
Vem är din bästa vän: Har flera, men de bästa är olivia, helle och johanna :)
Vad är du mest rädd för: Förlora familj/vänner. Usch!
Vilka kläder sover du i: Trosor
Vart vill du gifta dig: Utomlands på en vit strand! UUNDERBART
Vem hatar du verkligen: Hata är ett starkt ord, men det finns många man OGILLAR.
Varit kär: Ja
Kör du bil: Nej, men vill.
Har du ett jobb: Jo
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, är typ beroende av det :p
Är du ett hälsofreak:  Tyvärr inte, men önska att jag var det


Stuffs...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:
Hm nej, det tror jag väl inte
Är du ensam nu: Jaa men snart kommer segolivia
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: Kommer inte på någon nu
Vill du gifta dig: Japp
Vill du ha barn: Ja förmodligen!!

Favorit...
Rum i huset:
Mitt
Typ av musik: Hiphop & rnb och lugn musik
Parfym: Bruno banani
Månad: Juni, Juli, Augusti, September
Sten: ?

De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit:
Nej
Köpt någonting: Jo
Varit sjuk: ja för blir aldrig kvitt min jävla förkylning
Sjungit: Jajjamen :p
Sagt "Jag Älskar Dig": Inte det
Velat säga till några att du älskar dem: Njaa
Träffat någon ny: Njaa.
Saknat någon: Jaa
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Ja

Senaste...
Låt du hörde:
One sweet day
Film du såg: Men ofta jag kommer på det nu, DAH
Drink du köpte: Minns inte
Mat du åt: Middag

Har Jag:
Digitalkamera?
Japp,
Telefon på rummet? ja min mobil såklart, och bärbar hos mami
Egen dator? Ja kan man väl nästan säga. Bara jag som använder den typ :p
Könssjukdom? Nejnej
Husdjur? Jo en kissekatt
Bra kompisar? De bästa
Tar du receptbelagda mediciner? Jo
Varför då? För att
Vem vill du fika med just nu? De vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: helena

nå älskling, du är bäst :)

2009-04-08 @ 22:08:04
URL: http://helenagpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0