Första skoldagen avklarad :)

Skolan avklarad för idag, första lektionen blev det bara svammel och prat eftersom vi
inte hade någon lärare. Lite smådrygt, hade egentligen börjat 11. Nåja, sedan hade vi
bengans lektion och jag erbjöd honom att vi skulle ha en mjukstart så vi delade upp oss
i tre lag och körde "ABC" leken/tävlingen. Och självklart vann mitt lag som bestod av mig,
nathalie, sandra, emma och Rheymart. We are the champions!

Nu är jag hemma hos mami och packar ihop lite grejer, far till pappsen idag. Ska bli
spännande och se vad jag har att vänta mig när jag kommer hem ;) Pirrrrrriiigttt.
Sen blir det träning ikväll med syrran och kanske fernanda! Nu kör vi hårt, ska
ligga i till sommar. Jag och emilia har sliskförbud fram till 1 juni. Vi ska klara det!

Hörs seeen jao! och justja, bilderna kommer i nästa inlägg ;-)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vi klarar allt sis ;)

2009-04-20 @ 21:57:11
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0