Full rulle hela dagen?

Idag var det väldigt mycket kunder på jobbet vilket i sin tur ledde till att timmarna gick snabbt.
Det blev inte att jobba över idag för jag kände ångesten för mitt dåliga pluggande så när jag
kom hem börja jag kolla igenom NKn. Men då sitter man ju här istället, otippat? Varför är det
så jäkla trist att plugga? I fucking hate it. Nåväl, får väl plugga till två prov imorgon istället så
som det oftast brukar sluta, dagen innan så sätter man igång med en fetångest. Men det har
ju funkat alla andra gånger så jag kör på det igen! Men det måste bli skärpning..

Nåja, jag är sjukt trött så ska bädda ner mig i soffan och kika lite tv och sen ska jag nanna
kudde! Kommer sova riktigt gott inatt, och det blir grymt svårt att stiga upp imorgon kan jag lova!

Och bilderna får ni allt se imorgon istället, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0