Good night

Nu har man landat, känns skönt. Hoppas det är fint väder imorgon så man kan vara ute
och promenera :) Blir nog en på morgonen innan frukosten, härligthärligt!

Idag fick jag förresten höra att jag var lik Agnes Carlsson igen, en tjej i 20årsåldern frågade
mig på praktiken om ett par jeans när hon plötsligt säger att jag är himla lik agnes carlsson,
hon var hur gullig som helst, sa att jag var jättefin också. Det gjorde verkligen min dag!
Även fast jag är dålig på att ta emot kommentarer så var det kul att höra :)
Nå, nu vet ni det. haha!

Nu ska jag tvätta av mig och sen bädda ner mig, är så fruktansvärt trött och det känns jävligt
bra att praktiken är över, nu får mina fötter vila. Och jag ska njuta som fan av detta påsklov!

Godnatt, puss&kram!


Agnes carlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0