Grattis paulina larsson!

Ska inleda inlägget med ett STORT GRATTIS till min vän paulina som fyller 18 år idag!
Grattis grattis gumman! Förlåt för att jag inte kunde vara med i helgen, men vi firar dig
nästa helg! Då ska vi ha så jävla skoj :D

Kommit hem för en timme sen ungefär, har varit ute i fem timmar så jag är ganska trött.
Och inte vann man några priser på pimpeltävlingen, hannes hade tur som fick upp en
fisk och vann 1000 kronor!!!! Så fuskigt :p Nåja, det blev en promenad dit och en promenad
hem, fast emilia körde på hårt med skidorna istället. Så nu kan man äta lite påskgodis utan
att ha allt för mycket ångest! :) Och ikväll blir det lugnt, jag och syster ska mysa :)


MY BIRTHDAY GIRL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0