Ikväll blir jag ljushårig!

Ikväll blir det att göra slingor, har tänkt göra det länge men nu är jag helt bestämd.
Ska bli kul med lite nytt :) Och dagens frisör är Paulina ;) Har fått tips av gabriella där hon
rekommenderade att använda MOOD, billigt och förhoppningsvis lika bra som hon säger ;)
Hon är ju själv skitsnygg i håret så det kommer nog bli superbra :)
Before and after bilder kommer inom kort! ;)

Vi tar bussen till kvantum på en halvtimme, ska köpa en ben och jerry har ett sånt
jävla sug av underbara Chocolate Fudge Brownie! och självkart ska jag köpa slingmedel!

 Me likey!


Kommentarer
Postat av: g

Mood är fan bäst :D visst sa jag det till dig tidigare? ;p

2009-04-14 @ 10:48:11
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0