Inga desperate hemmafruar ikväll!

God kväll :)
Upptäckte just att hockeyskiten förstör min tvkväll, det är inge desperate hemmafruar,
kan tänka mig att min syster är lika sur och less som jag ;) hah! åååh fan också..
Synd om oss Mia!

Nåväl, Emma hängde med mig hem efter praktiken och vi gjorde mat, spela kort och
pratade om allt mellan himmel och jord. Hur trevligt som helst :)

Imorgon far jag till Morfar uppe i anttis och det ska bli så himla skönt.
Behöver komma bort och bara slappna av och rensa tankarna! Så imorgon är min sista
praktikdag. HALLELUJAH! Btw så var det jätte mysigt att ha olli här igår, hon är bättre än bäst!


Kommentarer
Postat av: maria

tro fan att jag är det. helvete va arg jag vart. alltså, det går hur många dåliga program som helst om dagarna å så måste dom välja juuust tisdagskvällen... va faaaan!! idag sa tessan "ja naka iikaa" å sen "linga iika, mamma" så vi skulle ringt dej ikväll, men sen vart det fullt ös å hon glömde visst bort det.. vi ringer imorrn istället:)

2009-04-07 @ 21:34:32
URL: http://mammamiaa.blogg.se/
Postat av: Olivia

puss älskling, du är bättre :) ;-*

2009-04-07 @ 23:08:53
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0