Ingen rolig dag!

Bad day! Åkte hem från skolan idag efter elva pga att jag kände mig väldigt dålig, hade jätte
ont i magen, det brände typ. Svin obehagligt! Så papi hämtar mig från skolan och när jag
kommer hem så lägger jag mig i sängen för att sova, sov till klockan 4 men ville bara sova
ännu längre för kände hur jävla illamående jag var. Hade en extrem spykänsla så gick in på toa
och självklart kommer det typ en fontän, så verkar som att jag åkt på ngn slags kräksjuka.
jag hoppas att det bara är ngt tillfälligt för idag, vi som hade planerat så mycket i helgen..

Kommer tyvärr dricka cola sen, fast utan kolsyra, det är bra för magen så det får vara ett
undantag för sliskförbudet, hoppas det är okej med dig syrran ;p

Ska lägga mig i sängen och se "slumdog millionare", hört att den är riktigt bra!
Bye


Kommentarer
Postat av: Erica

hej vännen, jaa.. det var rätt nära ögat.

men nu mår han bra :)

han är lite skakis och håller verkligen koll på blodsockret nu, vilket han slarvat med tidigare.

hoppas allt är bra med dig. love you.

2009-04-22 @ 16:56:47
URL: http://itsnotmeitsyou.blogg.se/
Postat av: Emilia

det är ingen fara hjärtat, drick hur mycket du vill bara du blir frisk :D

2009-04-22 @ 19:14:52
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0