Live your life

ey homies!

Är i stan nu, ska övernatta här så jag har nära till skolan imorgon, mamma och jag är
hundvakt så vi ska strax ta en långpromenad med hundarna :) Har även hunnit träna
idag, joel hängde på, jag körde mest övningar, kondition kör jag nu ikväll :) Känns
riktigt skönt att man har kommit igång och nu kör jag på till sommaren! Det står en
godisskål brevid mig men jag håller mig, till 1 juni! Det är svårt, men ack så stolt man blir ;)

Imorgon är det valborg och då far jag, elin, frida och syrran till boden, vi ska grilla och mysa
ute, så som man ska göra på valborg : ) Synd att inte alla tjejer är samlade, menmen.
Ska ha kul imorgon, hoppas ni också har det. Grattis i förskott emma ;)

Hörs kanske senare, nu ska jag ut och promenera!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0