Lördag

Shulelulu!
Sitter här i soffan och slöar med olivia, vi tänkte göra ett ryck, hon ska och träna och jag ska ut
på en promenad och ta en sväng förbi suntan och bättra på brännan :) Men först ska jag berätta
lite snabbt om min trevliga fredag :)

Jag, emilia, olivia, frida, gutte, markus och lasse var här hos mig och chillade, hade hur trevligt
som helst, blev en hel del prat och skratt. Dom for hem efter 23.00 och då for jag och olivia ut
en sväng med thomas och martin, var ute och gled lite och sen for vi hem till thomas, och vi
var hemma klockan 4 inatt/imorse. Hon slockna ganska snabbt men jag låg och snacka i tele
med R, så jag somnade inte förrän halv 6 ungefär. Det resulterade i att vi sov till 12 imorse! :)

Måste göra ett ryck nu även fast man är helt sjuuuukt slö denna lördag.
men det är mycket man ska hinna med! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0