Mot bättre tider!

Nu är man hemma igen efter att ha släppt av johanna och sara på busstationen och
efter att ha varit en sväng till margit, slinga och klippt håret och druckit lite té. Kan väl
säga att håret blev lite bättre i allafall, men det tar ju självklart tid att få det som man
vill, så det är ju inte direkt gult/orange fritt om man säger så. Men har köpt silverschampoo
så förhoppningsvis så blir det bättre av det. Med mitt mörka hår så tar det nog ett tag tills jag
får det som jag vill. Men jag ger inte upp! Måste dock låta håret vila lite, så om det inte blir
bättre av silverschampoot så blir det en sväng till margits salong. Men jag hoppas att
schampoot räddar mig i allafall :)

Och så  var det med det, vi hörs sen : )
Puss

Kommentarer
Postat av: paulina

okej, ja jag är lite sugen faktiskt :) ah, tack desamma!

2009-04-16 @ 21:48:55
URL: http://paulinahilding.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0