Mys i sängen

Nu har jag bäddat ner mig i sängen och har laptopen på magen, nice läge hurrni!

Ska strax sova, upp klockan sju imorgonbitti för ännu en dag av slavgöra och ont i fossingarna.
Men det är bara att bita ihop, det är ju fredag imorgon så! Känns jäkla trist att gå till klockan fem
på en fredag, men som sagt bara att bita i det sura äpplet! När jag slutat klockan fem så går
jag till paulina för att äta lite mat och sen tar jag bussen till boden klockan 18 om nu inte gutte
och micke kommer till luleå, då åker jag med dom till boden, men det får vi se imorgon :)

Imorgonkväll ska i allafall jag och gutte på helles musikal, ska bli jätte roligt :)
Sen blir det att umgås med helle och gutte, underbara människor dedär! :)
Sen sover jag över hos helle, myspys! Och på lördag blir det party i bodään.
Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0