Ready for party ;-)

Just nu är jag hos syrran ensam hos helena, vi fixar oss inför ikväll :)
Tjejerna kommer med bussen om en timme ungefär och då traskar vi till martin
och väl där så är festen igång. Hoppas på en riktigt rolig kväll :) Får se om det blir ice!
Hade varit kul för det var ett tag sen sist. Shaka loss lite, ni vet ju att jag gillar de ;) Oja,
jag rättare sagt älskar det.

Tidigare idag var jag, helle, kicki och hans på ett café som heter "Retro" a lá 50 talet!
Skön stämning och vi åt en himla massa gott :) Kicki var gullig och bjöd mig, so sweet.

Nu ska jag fixa håret på mig och syrran och tagga tagga tagga!
Det tråkiga är bara att min bästis inte är med ikväll, men ska supa för henne också ;)
You know i love you. Betyder mest, helt klart!

Vi kanske ses ikväll ladies and gentlemen.

BIG KISS!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Love you bitch ;)

2009-04-05 @ 13:50:06
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0