Söndagkväll

Godkväll :)
Dålig uppdatering denna söndag, men ni som är intresserade ska få höra hur gårdagen var :)
Vi tjejer delade upp oss, alla hamna till en början hos martin men sen efter 20min så var det
bara jag och elin kvar där. Hade det himla trevligt där. Sedan blev det ice, dansade igen all
dans som har gått till spillo, så vi var typ bosatta på dansgolvet hela kvällen och jag hade KUL!
En lyckad festkväll helt klart :) Sedan sov jag och elin i boden..... ;)
Bilder finns men har inte lagt upp dom än, dom kommer sen!

Så idag började jag jobba klockan 14, var hemma i luleå vid 12, och pga de få timmarna man
har sovit så var jag ganska så seg idag. Men det rulla på bra på jobbet och blev kvar där till
klockan nio. Så nu jobbade jag in lite extra cash och det satt himla fint! :)

Är hemma hos syrran nu, vi äter lite glass och myser framför "sanningens ögonblick".
Imorgon är det back to business, skönt att det är sista veckan. Bara att härda! :p

Hoppas ni haft en bra helg :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag älskar och saknar dig !

2009-04-06 @ 13:36:39
Postat av: fernanda

Åh va kul! det sög ju att jag inte fick komma! satt hemma och tyckte synd om mig själv:/

2009-04-06 @ 14:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0