Söndagmorgon

Godmorgon!
Skallebank men inga minnesluckor från igår i allafall, hade en trevlig kväll.
Och det var riktigt skönt att komma hem i säkert förvar ;) Dock har jag ingen aning vart
jag har mitt vin, eftersom emilia glömt nyckeln när vi var utanför henne så har jag säkert
lämnat påsen med vinet där, INTE lyckat.. Vi var ju tvungen att fara hem till pappa och
sova istället så antingen står påsen kvar eller så har någon varit glad och hittat en 3liters
vinare. I hope not! Nåväl, ska som vanligt jobba denna söndag så ska ta en dusch osv.

Bilder kommer senare eller imorgon! Måste dock plugga röven av mig ikväll så har nog
inte tid att sitta framför datorn.. Jävla skola, jävla "dagen efter" :p

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0