Städtanten erica!

Har varit igång hela dagen därför har det varit snålt med inlägg från mig.
Jonas ville ha med mig på max så vi for dit, han var gullig och bjöd mig, snälli jonas! :)
Men det blev en Kyckling delifreshmål för mig och hör här: MED SALLAD till. Fast salladen
var inte det minsta god så jag åt inte mycket av den. Men burgaren var delicious ;) Nåväl,
efter besöket på max hämtade vi upp Alvin, jonas systerson. Så himla gullig pojk! Barnkär
som jag är :p Sen for vi en sväng på bolaget och sen skjutsade dom hem mig, och enda
sen jag kom hem har jag städat som en tok så nu är jag helt slut. Men pappsen kommer
ju hem på söndag och han måste ju få komma hem till ett fräscht 'efterlängtat' hem :)

Har egentligen inte tid att sitta här, måste ta närmaste buss hem till mamma.
Får besök klockan åtta, och måste röja undan lite där också.. Vilken jävla städtant jag blivit.

Nåja, ikväll ska jag ha det mysigt med en massa goa vänner :)
Hoppas ni får en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Kan du inte lägga in en bild på hur håret blev så man får se? :) Pusso!

2009-04-17 @ 23:38:22
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0