Tisdag

Mätt och belåten. Jag och mami rörde ihop tacos till middag, mmh så mumsigt!
Vi har varit på en liten tur jag och mamma, det har varit trevligt.

Ska på bodyjam ikväll med paulina, men har inte alls stor lust att visa mig när
jag ser ut som en morot ungefär.. Men whattafuck, vill ju dansa!
Men håret ska fixas på torsdag, margit ska se vad hon kan göra
med håret mitt, jag håller tummarna! Det måste bli bra..

Tisdag idag och det innebär min tvkväll och hur nice är det inte att det är dubbelavsnitt
av desperate ikväll? Me likey!

Hörs sen, pussciao.

 


Kommentarer
Postat av: g

Okej, men jag tror nyansskillnaden i hårbotten och resten av håret kan bero på tex att i hårbotten var fanns hår som inte var färgat, medans resten av håret var färgat. Det blir ju liksom en helt annan nyans på färgat, jämfört med din naturliga hårfärg. Men ja, been there, done that, och jag blev lika besviken som du :) det var förut när jag var mörkhårig och skulle göra slingor, men nu när jag inte har gjort det mörkt på jagvetintehurlänge, så går det oftast jättebra :)



oj vad långt det blev. hoppas det går bra på torsdag! :D puss sötililli

2009-04-14 @ 17:45:11
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0