Torsdag

Idag mår jag bra. Tur nog så var det bara en engångsgrej, men undrar vad det berodde på ;s
Nåja, huvudsaken är att jag mår bra och kan gå efter planerna i helgen :) Det blir lite kalas
imorgon hos fenny, som fyllde år förra veckan. Dock har jag sliskförbud så det blir inte tårta
för mig, tur att jag har emilia där som har samma förbud ;) Sen på lördag så blir det party i
boden, macke har fyllt 18 år. Så blir nog en jäkla massa folk, det kommer bli skitroligt för det
är så många man vet som ska dit :)

Nåväl, har kommit igång lite smått med plugget, skiiitsvåra frågor på NKn så ska söka upp
min lärare imorgon och be om lite hjälp. Han verkar ju tro att man är smartast i världen?
Borde plugga mer men fan orkar inte.. har en hel del, två prov nu på tisdag. TVÅ!!! bajs.

nä kanske man ska plugga ändå?
pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0