Torsdagmorgon

Godmorgon :)
Vilken härlig morgon, jätte fint väder och en powerwalk. Nu kan jag dricka lite vin och
cider ikväll och inte ha allt för mycket ångest =)

Min dag består av 4 lektioner, börjar 8.15 och slutar 14.00! Då jag slutat ska jag iväg
på bolaget med jonas en sväng och sen hem för att fixa mig i ordning, vi tjejer tar en
buss vid 5-6 tiden, hoppas på en lyckad kväll! Det blir nog ingen mer uppdatering
eftersom datan lagt av hemma hos mamma. Så ni får ha en bra valborg allihopa!

Och grattis Emma johansson på 18årsdagen :)

Nu, skolan!
Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket sötnos! =)))

2009-05-01 @ 18:31:24
URL: http://eempz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0