KNOCK YOU DOWN



Min fredag i bilder :)



Gårkvällen var helt okej, det bästa med kvällen måste ju ha varit våran underbart goda middag :) Vi grilla kyckling och kött, och så gjorde vi sallad och pommes till. Det satt himla fint i magen :-) Sen skojade vi på och drack lite vin hemma hos jessica. Sen for vi en sväng till elina som hade fest, det var jätte kul att träffa mina gamla klasskamrater, man har såna minnen med dem :-) Och hanna var också där, kul! :-) Slocknade sedan hos jessica vid tvåtiden, det var skönt.

Nu ska jag äta middag och sedan ska jag vänta in jessica och emilia, ikväll ska det flottas! YUMMM.

Kommentarer
Postat av: hannnad

Jättekul att träffa dig också gumman :D

2009-08-16 @ 18:17:34
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0