LÖRDAGMORGON

Godmorgon!
Fyfan vad jag hade roligt igår, var mest med helle och vanessa, den perfekta trion! ;-)
Vi var först hos tobbe och diana och sedan traska vi mot stan för att se LEDIN THE KING! Hans låtar är 100% sommar. Efter ledin hamna jag med olivia och gänget på kafélino tältet, sedan var det tivolit som gällde för mig, helle och vanessa. Jag har aldrig haft så kul i en karusell som jag hade igår, jag och helle skratta oss igenom hela, haha! Den ska åkas ikväll också, helt klart :-)

Idag är förfesten hos frank, blir nog skoj =)

Vi ses i dimman babes!

Kommentarer
Postat av: Christin

Åhh va avundsjuk jag blir!! jag vill oxå se Tomas Ledin.....Hoppas allt är bra!! Kram kram

2009-08-02 @ 11:11:05
URL: http://silverbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0