Äntligen fredag!

Blev inget skrivande för mig igår så ni ska få höra lite om vad jag gjorde igår nu istället :)
Efter skolan for jag och träna i en timme ungefär sen mötte jag upp syrran och vi tog en
buss hem till hennes nya place. Hon hade fått det skitfint och det luktade avundsjuka från
mig ;) Men även fast jag är avundsjuk så är jag otroligt glad för henne skull, vet hur mycket
hon velat det här! Och hon är värd det framför allt :) Nåja, vi gjorde mat och så slöade vi, jag
la mig i soffan och såg ratatouille som var så hiiimla gullig!

Senare kom danne på besök och då råkade det bli så att man var lite onyttig, ångest ångest!
Vi såg bra filmer eftersom emilia har massvis med kanaler, vi såg bl a Chuck & Larry(med 
roliga adam sandler & Kevin james, och snygga jessica biel) och vafaan... Kommer inte ihåg
vad vi såg mer för film? :o fan vad läskigt.. Börjar bli gammal! men chuck and larry var i alla fall
skitbra! Haha se den, man får skratta genom hela filmen.

 

Konstigt att jag inte kommer ihåg vad vi såg för mer film.. What the fuck :p
Nåja, kan inte ha varit någon märkvärdig i alla fall.. Nu ska jag iaf se oth! :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är utmanad! ;)

2009-02-06 @ 15:04:44
URL: http://eempz.blogg.se/
Postat av: Danne whooo !

"Senare kom danne på besök och då råkade det bli så att man var lite onyttig"



ska jag tolka det som att du kan vara dig själv när du är i mitt sällskap, eller att du bara ser mig som en tjockis så det är bara pass på medans man kan ?

2009-02-07 @ 19:25:56
Postat av: Erica

Haha, du kan se det som både och danne :D

2009-02-08 @ 20:03:35
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0