Fredagen den 13e

Denna fredag är en otursdag för mig, fast lite tur i den finns det faktiskt.
Men ni ska få höra om min underbara morgon. Jag vaknar kring 10 i panik, det gör galet ont
när jag sväljer och det känns som att jag har något i halsen så jag måste svälja hela tiden
(ajaj),får kölningar när jag sväljer för det är en irriterande grej som gör att jag håller på att spy,
jag hade svårare att andas så jag springer runt i lägenheten som någon tokig kärring och
pappa fattar inget. Haha. När jag fått situationen förklarad för honom så ringer han
vårdcentralen, jag får tid halv tolv, får ta prover, och det visar sig att jag har någon infektion
i halsen.. Min fråga är då vad fan det är som händer med mig? Jag har haft tre halsbölder
inom ett år, har opererat bort  mina halsmandlar för två månader sen. Och nu det här?
Jag börjar bli rädd om jag ska vara ärlig ;s

Nåja, det blir i allafall ingen bodentripp för mig. Ska fara till min kära syster och vara med
henne och mina underbara katter. Eller hennes är det väl nu :/ Saknar dom, jätte tomt här
i lägenheten utan dom. Men jag skrev ju tidigare att det var lite tur med den här dagen,
pappa sa nämligen att det fanns en plats kvar på tåget så jag ska följa med han och kent
den 24e februari. Dom ska till sthlm och jag ska till nyköping! Jag är glad glad glad. Så nu
har vi bokat flygresa hem, så allt är klart. Pappa är en ängel, han tyckte jag behövde få göra
någonting roligt så han betalar resan åt mig. Har jag sagt förut att han är bäst?

 
                                                      Fyra favoriter!


Kommentarer
Postat av: Emilia

driver du? jag är grymt aviiiiiiiiiiiis!

2009-02-13 @ 15:47:49
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/
Postat av: maria

jag är också glad glad glad glaaad!! ska bli så kul att du kommer! puuuss

2009-02-15 @ 09:21:52
URL: http://mammamiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0