Godkväll

Godkväll :)
Nu har jag precis tagit mig en varm & skön dusch. Paulina är också här :)
Det gick bra att träna, men det är jävligt störande att jag hör min musik i ena örat och i
andra örat hör jag musik som spelas på inpuls. Så imorgon ska jag inskaffa mig ett
par nya hörlurar, men dom lär ju inte hålla länge. Hörlurar går alltid sönder, förr eller
senare.. Jävla skit! Nåja, blev inte så lång träning, körde kondition i 30 min(ganska lite ;s)
men jag var alldeles för slö. Och sen körde jag rumpa och lite mage! That's how we like it ;)
Klockan börjar bli mycket för fröken erica som börjar skola 8.15 imorgon så sängen strax!

Imorgon ska jag på stan med drugge när jag slutat, längesen vi umgicks så nu är det på tiden.
Sen efter det ska jag till syrran där man blir bjuden på middag, kyckling och ris ;) MUMS!
Efter maten ska och simma med paulina och sen tillbaka till sis för att sova över, mysig
onsdag :) Så imorgon kommer jag må prima ballerina!

Godnatt vänner.

Kommentarer
Postat av: Bella

Ska sätta igång med det direkt, har fått bilder av dig men sen får du förklara vilka färger o liknande du vill ha :) Skriv på msn så förklarar jag mer! Pusssss

2009-02-17 @ 22:35:05
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0